Jäsenhankintakampanja 2023: "Onhan työkaverisi jo tehyläinen"!

Tehy on vahva jäsentensä etuja valvova ammattiliitto. Tehyläisillä on rohkeutta toimia ja tehdä uusia aloitteita.

Yhdessä olemme enemmän.

Henkilökohtainen kontakti on tehokkainta jäsenhankintaa, ja siksi sinä olet tärkein linkki, kun rakennetaan entistä toimivampaa Tehyä.

Kutsu kaikki potentiaalit tehyläiset mukaan Tehyyn ja ammattiosastoomme (ei koske opiskelijoita).

Jokaisesta ammattiosastoomme hankkimastasi uudesta jäsenestä

(ei opiskelijajäsenet) palkitsemme sinut ja hankkimasi uuden jäsenen 20€ arvoisella lahjalla.

Kun olet hankkinut uuden jäsenen ja jäsen on liittynyt Tehyyn ja ammattiosastoomme tai vaihtanut ammattiosaston ao 805:een, laita viesti ammattiosaston s-postiin ao805@tehy.net. Ilmoita viestissä nimesi ja yhteystietosi sekä liittyneen henkilön nimi ja yhteystiedot. Kun uuden jäsenen tiedot näkyvät ammattiosastoomme liittyneiden listalla, lähetämme sinulle ja hankkimallesi jäsenelle 20€ arvoisen lahjan.

Uuden jäsenen liittymislomakeen löydät  linkistä: http://www.tehy.fi/jasenelle/liity-jaseneksi/, jäsenmaksu on 1,1%.

Tehy Pellon ammattiosasto muistaa uusia jäseniä 20€ arvoisella lahjalla.

Tehyyn voivat liittyä tutkinnon suorittaneiden lisäksi alan opiskelijat.
Liittyminen kannattaa, ammattiliiton jäsenyys on työelämän vakuutus!

Hanki Tehylle jäsen, ansaitse palkinto!

Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro. Työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä. Opiskelijajäsenistä saa 10 pistettä. Tehy sovelluksen kautta voit suositella Tehyn jäsenyyttä suoraan työkaverillesi esim. WhatsApp:lla tai tekstiviestillä. Työkaveri saa linkin, josta hän pääsee täyttämään oman liittymislomakkeen. Liittymislomakkeessa on valmiina suosittelijan eli sinun jäsennumerosi. Näin suosittelijapisteet tulevat varmasti napattua talteen. Sovelluksella voi myös liittää työkaverin jäseneksi täyttämällä liittymislomakkeen hänen puolestaan.

Pisteitä keräämällä palkintoja

Jäsenhankkijoita palvelemaan on perustettu oma verkkopalvelu Tehy Awards: https://www.tehy.fi/awards

Tietoa Tehystä www.tehy.fi

Tietoa Tehyn Pellon ammattiosastosta