Yhdistyksemme

Sihteeri ja puheenjohtaja

Tervetuloa Tehyn Pellon ammattiosasto 805 ry:n kotisivuille.

Tehy on Suomen suurin sosiaali- ja terveysalan koulutettujen ammattilaisten ja alan opiskelijoiden ammattijärjestö. Tehy on vahva jäsentensä etuja valvoja ammattiliitto.

Hoidamme pienenä ammattiosastona tehokkaasti jäsentemme edunvalvontaa. Tehyläisillä on rohkeutta toimia ja tehdä uusia aloitteita.
Yhdessä olemme enemmän.

Jäsenet

Suurin osa jäsenistämme työskentelee pääasiassa Pellon terveyskeskuksen eri työpisteissä sekä kotisairaanhoidossa, perhe- ja mielenterveyskeskuksessa ja sosiaalipuolen yksiköissä. Muutama jäsenistämme asuu Pellossa, mutta on muualla töissä.

Edunvalvonta

Ammattiosastomme toimii jäsenten palvelusehtojen ja työolojen parantamiseksi. Se voi halutessaan solmia paikallisia sopimuksia työnantajan kanssa. Edunvalvonta on yksi tärkeimmistä ammattiosaston tehtävistä. Nyt muuttuvassa yhteiskunnallisessa tilanteessa edunvalvonta on lisääntynyt.

Ammattiosastotoiminta on antoisaa

Toiminnassa korostuu moniammatillisuus, opimme tuntemaan toisiamme ja arvostamaan toistemme työtä. Yhteistyö lisääntyy. Järjestötoiminta on osaltaan edistänyt moniammatillista yhteistyötä potilaan hyväksi.

Jäsenenä voi osallistua Tehyn järjestämiin tilaisuuksiin ja koulutukseen.
Vapaa-ajan toiminnan järjestäminen jäsenillemme on yksi toimintamme näkyvin muoto.
Opiskelijat ovat tervetulleita mukaan toimintaan.
Koulutuksista saa ajankohtaista ja tärkeää tietoa, ja siellä tapaa uusia ihmisiä. Koulutuksista saa uutta intoa toimintaan.

Vuonna 2013 ammattiosastomme palkittiin

Perusteluina olivat:
Hoitaa pienenä ammattiosastona tehokkaasti jäsenten edunvalvontaa. Jäsenistö on rohkeaa ja kaikki puhaltavat yhteen hiileen. Ammattiosasto uskaltaa nostaa voimakkaasti esiin vaikeitakin asioita ja ajaa sitkeästi jäsentensä edunvalvonta-asioita. Jäsenhankinta saa erityismaininnan tuleviin jäseniin kohdistuvien henkilökohtaisten yhteydenottojen ansiosta.

Lisää ammattiosaston toiminnasta

löydät toiminta,  tapahtumat sekä historian sivuilta. Ammattiosaston toimijat löydät täältä

Jäsenhankinta

Tehy Pellon ammattiosasto muistaa uusia jäseniä 20€ arvoisella lahjalla. Tämä koskee myös toisesta Tehyn ammattiosastosta siirtynyttä.