Tulevia tapahtumia Tehyläisille, tule sieki!

21.2.2020

Tulevia tapahtumia

Tehyläisille:

Kevät 2020

• Keilausilta tulossa Pellon korkealla koululla helmikuussa http://www.pello.fi/asukkaat/vapaa-aika-ja-kulttuuri/liikunta-ulkoilu-ja-urheilu/keilahalli/

Seuraa ilmoittelua ao. kustantaa ratamaksun, 3 rataa

• Lääkehoidon päivä ti 10.3.2019 Pellon Terveyskeskuksen aulassa klo 9-14.

Tule mukaan tekemään Lääkehoidon päivää vuonna 2020. Teemana on          ”Lääkehoito hallussa” https://www.laakehoidonpaiva.fi/ Järjestämme             päivän yhdessä Pellon Terveyskeskuksen kanssa. Ilmoita Tuulalle                  (ao805@tehy.net) voitko osallistua lääkehoidon päivään tai leipoa.

• To 12.3.2020 jäsenilta palautuminen ja hyvinvointi Rovaniemellä Pohjanhovissa klo 17 buffee ruokailu, klo 18-20 jäsenilta.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 20.2. tämän linkin kautta TAI                 tehy.fi > Palvelut > Tapahtumakalenteri. Ilmoittautuessa vaaditaan                 Tehyn jäsennumero. Yhteiskujetuksen järjestämisen vuoksi ilm.                     lähdöstäsi myös Tuulalle.

• Lähe sieki meän kanssa katsomaan Kuin ensimmäistä päivää Rovaniemen teatteriin la 14.3.20 klo 18

Anna Krogeruksen draamakomediaa Kuin ensimmäistä päivää voidaan           pitää jo nykyklassikkona. Palkittu teksti on saanut useita tulkintoja eri           puolilla Suomea, mutta on juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan.                 Yhteiskyyditys. Menomatkalle ao varaa eväät. Esityksen jälkeen                     käymme syömässä omakustanteisesti. Omavastuu 10 €. Lippuja on                 varattu 12. Ilmoita oletko lähdössä 9.3.20 mennessä. Sitovat                           ilmoittautumiset ao805@tehy.net .

• 19.3.2020 Jäsenilta Rovaniemellä-miten meillä menee neuvottelupöydässä. Klo 17.30 iltapala ja asiasisältö alkaa klo 18.15. Osallistumme etäänä, Tehy tarjoaa iltapalan. Paikka vielä avoin. Seuraa ilmoittelua. Ilmoita Tuulalle osallistutko.

• Meidät on haastettu frisbeehiihtoviestiin Jokivartisten Kyläseura ry, Pellon Ponnen jalkapalloilijat ja Meän Tornionlaakso-lehti järjestävät su 5.4.2020 klo: 12.00 alkaen Ponnen Urheilutalon ympäristössä leikkimielisen hyväntekeväisyystapahtuman. Tarvitaan 3 henkinen joukkue, ilmoita Tuulalle innostuisitko osallistumaan tai kannustamaan https://www.pello.fi/events/frisbeeviestihiihdon-mm-kisat/

• Kevätkokous huhtikuussa

• Kevättalvella paikallinen laturetki Miekojärvelle

• Kiinnostaako sinua lähteä yks kaks lumikenkäilemään, perustamme WhatsApp ryhmän, ilmoita Tuulalle.

• Toukokuussa tulossa paikallinen patikointi ja peräkonttikirppis yhtenä päivänä lauantaina

• Kesällä Kesäteatteriin osallistuminen, jäsenilta, omavastuu

Syksy 2020

• Alkusyksystä Ylläkselle 2 yön patikointireissu, omavastuu, ammattiosasto kustantaa osan. Mahdollisuus myös päiväkäyntiin, Ylläskinossa elokuva samaan aikaan, siihen myös mahdollisuus osallistua

• Keilaus
  • Paikallinen patikointi
  • Nenäpäivä marraskuussa
  • Pikkujoulu syyskokouksen yhteydessä

Seuraa ilmoittelua!

Tervetuloa myös opiskelijat mukaan toimintaan!