Jäsenhankintakampanja 2019: "Onhan työkaverisi jo tehyläinen"!

Tehy on vahva jäsentensä etuja valvova ammattiliitto. Tehyläisillä on rohkeutta toimia ja tehdä uusia aloitteita.

Yhdessä olemme enemmän.

Henkilökohtainen kontakti on tehokkainta jäsenhankintaa, ja siksi sinä olet tärkein linkki, kun rakennetaan entistä toimivampaa Tehyä.

Kutsu kaikki potentiaalit tehyläiset mukaan Tehyyn ja ammattiosastoomme (ei koske opiskelijoita).

Jokaisesta ammattiosastoomme hankkimastasi uudesta jäsenestä

(ei opiskelijajäsenet) palkitsemme sinut ja hankkimasi uuden jäsenen 20 euron hyvinvointisetelillä, jolla voit ostaa hyvinvointituotteita tai käyttää sitä hyvinvointi palveluluihin.

Kun olet hankkinut uuden jäsenen ja jäsen on liittynyt Tehyyn ja ammattiosastoomme tai vaihtanut ammattiosaston ao 805:een, laita viesti ammattiosaston s-postiin ao805@tehy.net. Ilmoita viestissä nimesi ja yhteystietosi sekä liittyneen henkilön nimi ja yhteystiedot. Kun uuden jäsenen tiedot näkyvät ammattiosastoomme liittyneiden listalla, lähetämme sinulle ja hankkimallesi jäsenelle 20€ arvoisen hyvinvointisetelin ja ohjeet käytöstä.

Uuden jäsenen liittymislomakeen löydät  linkistä: http://www.tehy.fi/jasenelle/liity-jaseneksi/, jäsenmaksu on 1,1%.

Tehy Pellon ammattiosasto muistaa uusia jäseniä 20€ hyvinvointisetelillä

Tehyyn voivat liittyä tutkinnon suorittaneiden lisäksi alan opiskelijat.
Liittyminen kannattaa, ammattiliiton jäsenyys on työelämän vakuutus!

Hanki Tehylle jäsen, ansaitse palkinto!

Pisteitä keräämällä palkintoja

• Jo yhden uuden varsinaisen jäsenen hankkiminen aktivoi järjestelmän. Opiskelijajäsenistä ei saa pisteitä.

• Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro, työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä.

• Kerätyillä pisteillä voi lunastaa verkkokaupasta tuotepalkintoja.

• Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan nimi ja jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen "suosittelija" -kohtaan. Varmistu siis, että liittyjä muistaa täyttää suosittelija -kohdan.

• Mitä enemmän jäseniä hankkii, sitä parempia palkintoja luvassa. ​Jäsenhankinta kannattaa!

Jäsenhankkijoita palvelemaan on perustettu oma verkkopalvelu Tehy Awards: https://www.tehy.fi/awards

Tietoa Tehystä www.tehy.fi

Tietoa Tehyn Pellon ammattiosastosta